woensdag 16 mei 2012

Expositie's......

Beste lezers,

Afgelopen maandag liep de expositie in Ommen bij het Vechtgenotenhuis ten einde. Toen ik alles kwam ophalen verkocht ik toch nog 2 schalen en later die dag nog 1 kistje.....Op zich wel grappig want gedurende 2 maanden gebeurde er helemaal niets qua verkopen.

Er staat weer een expositie gepland op 26 en 27 mei in galerie "Art Of Life"aan de Regelandisstraat 1, Zwolle. Openingstijden 11-17. De galerie heeft vooral veel werk van Frederik Weerkamp staan maar was zo vriendelijk om ook wat ruimte voor mij te maken. De opbrengsten van de verkoop van mijn werkstukken zal 100% naar KIKA gaan. De mensen van Art Of Life bereiden alles voor en regelen ook de verkoop. Da's mooi he !! Ik kom een deel van de dag uiteraard zelf ook even kijken.

Gisteren kreeg ik een hele partij amerikaans essen latjes met bijzondere tekening erin. Deze zullen worden verzaagd tot een reeks visite-kaart-houders. Mijn dank aan Tamar Tonnema (www.tonnema.nl)

Tot de volgende keer


Rick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten