vrijdag 6 december 2013

Eindelijk weer wat kistjes....

Beste lezers,

Het is even geleden maar eindelijk heb ik dan weer wat kistjes gemaakt....

 Het kwam eigenlijk door dit stapeltje fineer....allemaal mooie kleine stukjes waar ik graag iets mee wilde doen....

 Het maken van dergelijke kistjes is erg leuk en zeer ontspannend werk. Hier zit er 1e afwerklaag erop...

Weer licht opgeschuurd, daarna zullen er nog 3 lagen volgen om tot een mooi geheel te komen. Nog voordat ik tijd had om wat foto's te maken is er alweer 1 kistje verkocht. De andere twee zal ik binnenkort fotograferen en posten op mijn blog.

Er liggen ook weer wat ideeen voor snijplanken/broodplanken klaar dus met een beetje geluk kan ik daar dit jaar nog mee starten....

Bedankt weer voor t meekijken,

Gr

Rick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten