woensdag 9 mei 2012

Wolkjes-esdoorn....

Hallo,

Ik was al lange tijd op zoek naar een stuk massief "quilted maple ". Dat is suikeresdoorn met een zeer bijzondere tekening die wat wegheeft van wolken. Aangezien dit hout niet op bestelling aan een boom groeit was het echt even zoeken. Natuurlijk was het wel te koop bij de reguliere houthandel maar ik koop het liefste dergelijke soorten bij andere liefhebbers.

Vorige week kreeg ik een berichtje van een gitaarbouwer die wel een stukje had liggen. JOEPIE !!
Afgelopen zondag heb ik het even opgehaald en gisteren is het door de van-dikte-bank geweest....Wow

 Dit was het stuk voor de bewerking
 Dit is het stuk na het schaven, zie je de "wolkjes" ....mooi he!!
Ik voel me net Golum (het monster uit Lords of the Rings) ....."My precious...."  Hahaha...

Bedankt weer voor het kijken!!!

Rick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten