woensdag 28 december 2011

Langzaam maar zeker......

Beste lezers,

Naast afkickverschijnselen van mijn bezoeken aan het ziekenhuis krijg ik ook afkickverschijnselen van het houtbewerken !!!! Er komen langzaam maar zeker weer kriebels boven die mij richting werkplaats voeren. Maar ja waar te beginnen ? Grote , zware projecten vallen allemaal af ....dat scheelt al een stuk. Ik zat te denken aan wat houten flessendoppen......projectje duurt iets van 15 minuten en je kan ieder moment ermee stoppen. Verder kan ik alvast wat mdf-plaat fineren voor een aantal komende doosjes in 2012. Het idee dat ik daar mee bezig ga geeft me nu al een heleboel plezier !!!

Verder wil ik graag bij deze al mijn houtvrienden bedanken voor hun pakketjes,brieven en mailtjes. Dit heeft me enorm goed gedaan en deed de tijd veel sneller gaan.

Groeten vanuit een buitengewoon optimistisch Zwolle

Rick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten