maandag 17 september 2012

Zoveel ideeen......zo weinig tijd

Beste lezers,

Ben ik de enige die dat heeft ? Elke dag komen er ideeen voor projecten mijn hoofd binnen dwarrelen, enkele daarvan schets ik zo snel mogelijk op een stukje papier en een deel gaat verloren in het verloop van de dag. Volgens mij kan ik met gemak 1 jaar continu bouwen om alle huidige ideeen te verwezenlijken.

Momenteel ben ik bezig met wat schetsen voor wat kleine kistjes. Eigenlijk heb ik wel zin om wat groot draaiwerk te gaan maken maar dat is helaas momenteel lichamelijk niet zo'n goed idee. Ik heb al wel een schets gemaakt van de 2 stukken die ik in mijn hoofd heb maar voorlopig stel ik dat nog even uit. De kleine kistjes worden een soort vervolg op het ladekastje "Onderbroken" .

Wordt vervolgd.....

Rick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten