woensdag 23 november 2011

Oude traptreden

Beste lezers,

Ik vind het altijd een mooi idee wanneer je hout kan hergebruiken. Een goede vriend kwam een stapel traptreden tegen die ergens al ruim 30 jaar in een pand hadden gezeten. Het hout is mooi droog dus !!

Helaas zitten er wel 4 gaten in waar de schroeven gezeten hebben maar dat mag de pret niet drukken. Vorige week hebben we een plank geherzaagd en toen geschaafd. Het was een fijne verrassing toen het bubinga bleek te zijn . Door de laklagen die erop zaten was het haast niet te zien. Het zijn planken van 40mm dik. Nu heb ik twee stukken van 15mm dik die gebookmatched zijn.


Waarvoor ik net precies ga gebruiken weet ik nog niet. Misschien een kistje of misschien kan ik er iemand anders blij mee maken.....we zien wel....

Verder ben ik samen met mijn dochter druk geweest. Zij wilde graag ook een eigen auto maar geen gewone....het moest een ster-auto worden.....tja......oke.......gaat vast lukken


Nou....het is een ster...er zitten wielen onder...dus is het nu een ster-auto!!!

Groeten uit Zwolle

Rick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten