woensdag 16 november 2011

Papa, gaan we een auto maken van hout ?

Beste mensen,

Mijn zoontje kwam zaterdag naar mij toe , hij wilde graag een auto maken uit hout . "Da's een goed idee, he papa!!!" Ik vind het altijd enorm gezellig om samen met de kinderen wat te kunnen maken dus ik greep gelijk mijn kans. Is de tussentijd dat ik de werkplaats kindvriendelijk maakte ging hij een schets maken van de auto. "Goed he papa, eerst een schets maken en dan pas beginnen!! " Ik moest wel om die bijhande 3-jarige krullebol lachen. Zolang ze het nog leuk vinden om samen dingen te maken dan zet ik daarvoor alles aan de kant. Laatst sprak ik een goede vriend uit Ridderkerk, daar was thuis de iPad cooler geworden dan het gereedschap. Die periode gaat hier ook eens aanbreken dus genieten van alle momenten die zich voordoen.

Samen wat hout bij elkaar gezocht voor de auto en toen maar eens begonnen. Het moest een stoere auto zonder ramen worden.



Er mocht ook niet teveel aangeschuurd worden want dat vond hij niet mooi. De wielen heeft hij er zelf aangemaakt en toen hebben we de auto geschilderd.....

Toen mijn dochter de auto zag.........inderdaad....zij wilde ook een auto maar dan een roze K3-auto........

Wordt vervolgd

Rick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten