vrijdag 10 februari 2012

Voorbereidingen voor een "Tool Cabinet"

Beste lezers,

Er zijn van die projecten die iedereen een keer gemaakt wil hebben. Een "tool cabinet"is er eentje van. Eigenlijk is het gewoon een kastje waar je gereedschap in ligt...  Al zeker 2 jaar liep ik met allerlei plannen rond maar steeds kwam er wat tussen. Afgelopen paar weken ben ik bezig gegaan met het tekenen van de kasten. Ik ga er 2 tegelijk maak die dan aan weerszijden van een raam komen te hangen in de werkplaats. 

Hopelijk dat ik vanmiddag nog even tijd kan vinden om hout uit de opslag te halen voor deze kasten. De eigenlijke kast wordt gemaakt van amerikaans esdoorn.

Er liggen ook nog een aantal snijplanken/wandpanelen te wachten op hun laatste afwerkfase. Deze komen zeer binnenkort dus op mijn blog te staan. Er zitten weer een paar "rare" werkstukken tussen waar je de ogen van gaan draaien..hahaha...

Tot dan

Rick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten