dinsdag 28 februari 2012

Tool cabinet : deel 2

Beste lezers,

Ik heb gelukkig weer wat tijd gehad om aan de kasten te werken en het einde is bijna in zicht !!!



Ik ben erg blij om nu dan eindelijk een nette opbergplek te hebben voor mijn handgereedschap. De magneetstrips werken erg prettig, misschien niet de klassieke manier om gereedschap op te hangen maar voor mij echt een uitkomst.

De kasten zijn nog niet helemaal klaar. Nu nog een sluitsysteem en wat kleine lades!!

In de tussentijd ben ik bezig met mijn eigen versie van een ringdoosje van Peter Lloyd. Peter is een houtbewerker van de andere kant van de Noordzee, erg vriendelijk en een groot vakman. Ik had hem gevraagd of ik zijn ontwerp mocht gebruiken voor deze doosjes en dat was gelukkig geen probleem. Het is vaak wel zo netjes om iemands toestemming te vragen wanneer je iets wil gebruiken (zeker wanneer het iemand betreft die zijn brood hiermee verdient).
Vorig jaar had ik al eens wat geprobeerd en gisteren dan een echt prototype gemaakt. Het is de bedoeling dat ik van deze ringdoosjes wat meer tegelijk ga maken. Het zijn leuke kleine projecten voor tussendoor. Een deel zal ik verkopen en een deel gaat naar een loterij voor het RonaldMcDonaldhuis.

Wordt vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten