dinsdag 10 mei 2011

Een weekje zonder hout

Hallo fijne mensen,

Volgende week wordt het een week zonder hout. Pfff, dat wordt voor mij echt afzien. Maandagochtend mag ik me om 7 uur melden in het ziekenhuis. Ik verwacht met een weekje weer thuis te zijn. Om de tijd door te komen heb ik wat boeken besteld over hout en houtbewerken.

1.
The new masters of the wooden box : boek over allerlei houtbewerkers die unieke doosjes maken

2.
Tauntons Complete Guide to Finishing : hoe werk je een stuk hout mooi af. Dit is altijd nog een lastig onderdeel voor mij. Ik hoop door het lezen van het boek wat meer te leren

Verder krijg ik van een aantal mensen nog wat boeken en tijdschriften te leen. Het kan dus zijn dat er de komende tijd weinig nieuwe projecten opgestart worden maar dat gaat daarna wel weer komen.

Deze periode kan ik mooi gebruiken om eens goed na te denken over de werkplaats. Inrichting, apparatuur enz enz. Tevens kan ik de ideeen (die nog steeds blijven komen) rustig uitschetsen.

Bedankt weer voor het lezen,


Rick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten