vrijdag 3 juni 2011

Komende projecten

Lezers van mijn blog,

Het is een tijd geleden dat ik in de werkplaats geweest was. Langzaam maar zeker begin ik me weer wat  beter te voelen en dan begint mijn houthart ook wel wat te kloppen. Deze week ben ik maar eens begonnen met een nieuw project. Het wordt een kastje met 10 lades gemaakt uit berkenmultiplex 12 mm. De buitenzijde ga ik beplakken met allerlei houtsoorten geschaafd op 5 mm.

Daarna heb ik nog een heel scala van nieuwe projecten klaar staan. Het voordeel van een tijdje niet in de werkplaats bezig kunnen is dat je dan echt eens alle ideeen goed uit kan tekenen. Zo heb ik nog een idee van een andere lade-kast, waxinelichthouders en nog 4 verschillende doosjes.

Bedankt weer voor het lezen ,

Rick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten