zondag 12 juni 2011

Een nieuw stukje gereedschap

Soms heb je van die wensen waar je een hele lange tijd mee rondloopt. Dat had ik met een LieNielsen blokschaafje. Al vele malen had ik deze bewonderd in de catalogus en op het internet. Natuurlijk zijn al alternatieven maar ik had echt mijn zinnen op dit schaafje gezet.

Vorige maand heb ik dan toch de knoop doorgehakt en het schaafje besteld. Oei,oei,oeiiiii wat is het een mooi stukje gereedschap. Het schaaft erg prettig. Kopshout schaven is geen probleem meer met deze toevoeging aan de werkplaats. Ik had de schaaf besteld bij Baptist,Arnhem. Dat is het Walhalla voor de houtbewerkende nederlander. Veel keuze en goed advies van de medewerkers.

Zeg nou zelf..........dat is toch een mooi gezicht. Al het gereedschap staat in de werkplaats behalve dit stukje vakmanschap. Deze staat in de woonkamer,hahaha. Ja , rare jongens die houtbewerkers!!

Ik ga nog even de werkplaats in,

tot de volgende keer


Rick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten