vrijdag 6 april 2012

Hout gehaald !!!!

Beste lezers,

Gisteren ben ik even op pad geweest om wat hout te halen. Dit keer ging de reis van Burgum,Friesland.


Jaap van Leersum had mij gebeld dat hij wat moois had klaar staan voor mij. Tja, voor mooi hout doe ik alles he!!!! Dus gelijk maar die kant op gegaan....

 Perenhout,esdoorn en kurkboom!!!
Mijn "stukje"essen

Verder lag er genoeg moois maar gelukkig had ik niet meer ruimte in de auto......
 Mooi stammetje he!!!!!
Heer J. van Leersum......altijd even vrolijk en vriendelijk !!!

Zo......he he.....dat ligt erin.....Nog even wat doeken eromheen en we kunnen op weg naar huis!!!!

Op de terugweg ben ik nog even bij Roeland Brekelmans,Akkrum langs gegaan. Hij was bezig met een enorm mooie infill-schaaf die hij maakt voor een klant.........Zoek je dus een bijzondere schaaf neem dan eens contact op met Roeland.....De kans is groot dat hij je verder kan helpen!!!

Daarna nog even bij Haijo geweest om wat "Willow" op te pikken en toen maar echt naar huis gereden.

Vanmiddag heb ik samen met Tamar Tonnema (www.tonnema.nl) het essen en het stuk kurkboom gezaagd en geschaafd.........

Beide houtsoorten zijn erg mooi om te zien. Het stuk essen is erg mooi getekend. Zal de foto's er straks opzetten!!!

Rick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten