dinsdag 27 maart 2012

Kistje : copaiba en esdoorn

Beste lezers van mijn blog,

Ruim een week geleden ben ik begonnen aan dit kistje. Op de forumdag(afgelopen zaterdag) was dit kistje klaar. Net maar eens wat foto's gemaakt van dit project.

Afmetingen : 180x280x85mm
Afwerking : 1 x walnotenolie
3 x osmo
Houtsoorten: capaiba, esdoorn en mdf voor de bodem(aan 1 kant bekleed met fluweel en de andere heb ik mat zwart gespoten)

De zwaluwstaarten zijn met de hand gemaakt. De welving in de bovenkant heb ik gemaakt met een saburr-tooth-opzetstuk voor de haakse slijper. De dekseltjes scharnieren dmv een messing staafje (3mm) welke ik "verstopt"heb door een esdoorn plugje.





Zoals de meeste projecten zal dit kistje ook verkocht worden tbv diverse goede doelen. Heb je dus interesse of weet je iemand die je hiermee een plezier kan doen neem dan contact op. 100% van de verkoopprijs gaat naar het goede doel!!!!!

Groeten uit Zwolle

Rick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten